Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Prustoměrský, Milan ; Pospíchal, Petr (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá optimalizací webových stránek pro vyhledávače. Je zde popsáno úvodní seznámení o SEO, jehoľ metody jsou následně podrobně popsány. Získané znalosti byly poté aplikovány na dvojici existujících webových stránek za účelem zjiątění efektivnosti pouľitých metod. Z nasbíraných dat byla vyhodnocena účinnost celého SEO a taktéľ byly probrány moľné budoucí směry SEO.
Implementation of E-commerce
Šúryová, Tatiana ; Ing. et Ing. Gregor T.Kovács (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the creation a web presentation of e-commerce of a firm. It includes descriptions and analysis of the specific subject. Also it contents suggestion of electronic commerce, which should contribute to a stable position of the firm in this market, to increase awareness among customers and ultimately to increase profits. Then it describes the problems related to implementation of e-commerce and economic evaluation of the proposal for electronic commerce.
On-line marketingová komunikace
Skácelová, Pavlína ; Milichovský, František (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl navržení online marketingové komunikace pomocí nástrojů search engine marketingu. Specifikuje, co je online marketing a search engine marketing, popisuje jeho nástroje a vysvětluje využití. V analytické části práce je využito nástrojů jako jsou analýza makro a mikro prostředí, analýza marketingového mixu a s ní spojená SEO analýza. V neposlední řadě bude zkoumán vývoj návštěvnosti webových stránek a následný možný vývoj těchto dat do budoucna. Na základě poznatků z analytické části bude v návrhové části práce navržena online marketingová komunikace pomocí search engine marketingu.
On-line marketingová komunikace
Skácelová, Pavlína ; Milichovský, František (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl navržení online marketingové komunikace pomocí nástrojů search engine marketingu. Specifikuje, co je online marketing a search engine marketing, popisuje jeho nástroje a vysvětluje využití. V analytické části práce je využito nástrojů jako jsou analýza makro a mikro prostředí, analýza marketingového mixu a s ní spojená SEO analýza. V neposlední řadě bude zkoumán vývoj návštěvnosti webových stránek a následný možný vývoj těchto dat do budoucna. Na základě poznatků z analytické části bude v návrhové části práce navržena online marketingová komunikace pomocí search engine marketingu.
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Prustoměrský, Milan ; Pospíchal, Petr (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá optimalizací webových stránek pro vyhledávače. Je zde popsáno úvodní seznámení o SEO, jehoľ metody jsou následně podrobně popsány. Získané znalosti byly poté aplikovány na dvojici existujících webových stránek za účelem zjiątění efektivnosti pouľitých metod. Z nasbíraných dat byla vyhodnocena účinnost celého SEO a taktéľ byly probrány moľné budoucí směry SEO.
Implementation of E-commerce
Šúryová, Tatiana ; Ing. et Ing. Gregor T.Kovács (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the creation a web presentation of e-commerce of a firm. It includes descriptions and analysis of the specific subject. Also it contents suggestion of electronic commerce, which should contribute to a stable position of the firm in this market, to increase awareness among customers and ultimately to increase profits. Then it describes the problems related to implementation of e-commerce and economic evaluation of the proposal for electronic commerce.
Inbound marketing
Hesoun, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se věnuje inbound marketingu v prostředí Internetu. Ve své první, teoretické, části charakterizuje inbound marketing a podrobněji rozebírá jednotlivé komponenty inbound marketingu. Ve druhé, praktické, části stručně popisuje trh s počítačovými a konzolovými hrami v České republice, analyzuje internetový obchod s počítačovými a konzolovými hrami, který provozuje společnost GameLeader, s.r.o., a zpracovává návrh na zlepšení aktuálního stavu internetové prezentace sledovaného podniku. Dále navrhuje řešení inbound marketingové strategie na Internetu, které společnost GameLeader, s.r.o. bude moci použít v podnikové praxi.
Výkonnostní nastavení optimalizace pro vyhledávače eshopu Trenýrkárna.cz
Skopal, Ruslan ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Saparov, Pavel (oponent)
Identifikace obecně známých informací týkajících se optimalizace pro vyhledávače (SEO) na českém internetu. Reálné testování dopadu "off page" faktorů, kterými mohou být odkazy, směřující na sledovaný web nebo například PR články, ale i další. Stejně tak i vyhodnocování "on page" faktorů, kterými jsou "description", "title" nebo "key words" a další. Následné zmapování dopadů změn a to jak ekonomických, tak i obratových v konkrétním eshopu Trenýrkárna.cz. Hlavním cílem této práce je pokus o identifikaci funkčních SEO technik, které mají reálný dopad na pozici eshopu ve vyhledávači. Důležitým parametrem metriky při vyhodnocování funkčnosti změny bude přitom profitabilita a obrat eshopu. Proto bude kladen veliký důraz na konverznost a časovou zátěž. K teoretické části budu využívány zejména knihy publikované z důvodu objasnění problematiky SEO. Stejně tak i různé internetové blogy a diskuze. Závěrem a výstupem bude tedy hodnocení výsledků konkrétních úprav SEO na eshopu Trenýrkárna.cz.
Optimalizace a propagace webu
Mika, Jaroslav ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na oblast optimalizace webových stránek pro fulltextové vyhledávače a další způsoby jejich propagace v rámci Internetu. Cílem mé práce je aplikovat jednotlivé prostředky optimalizace a propagace webu na jeho životní cyklus a na procesy probíhající v rámci tohoto životního cyklu. Pro dosažení takto stanoveného cíle jsem diplomovou práci rozdělil do tří relativně samostatných částí. První část je věnována popisu životního cyklu webu a vybraným procesům probíhajícím v rámci tohoto životního cyklu. Druhá část je pak věnována popisu jednotlivých prostředků optimalizace a propagace webu. V závěrečné části jsem aplikoval popsané prostředky optimalizace a propagace webu na životní cyklus webu a procesy s ním spojené, které jsem popsal a znázornil v první části práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.